loading...
تنهایی
admin بازدید : 56 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست







دلتنگی های من به تو رفته اند

آرام می آیند

در سینه می نشینند

دیگر نمی روند







نیمه ی گمشده ام نیستی

که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم

تو تمام گمشده ی منی






امروز انگار کسی آمد

و هوای دلتنگی ات را هی در آسمان اتاقم پاشید







یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی از سر دلتنگی

نگهش می دارم







دلتنگم برای کسی که

مدت هاست بی آن که باشد

هــر لحــظه زنــدگی اش کــرده ام








شب را دوست دارم

چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست

و هرلحظه این امید در درونم ریشه می زند

که آمده ای ولی من ندیده ام







رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست

که خیال کوچ کردن نداشته باشد







دلتنگ ترین آدما کسایی هستن

که با زیر پا گذاشتن دل آدما

دستشونو به میوه های رسیده می رسونن

من فقط برای دلی که زیر پا افتاده دلتنگم







رفت و همه دنیای منو با خودش برد

و یادشو برام گذاشت

حالا یه یاد برام مونده که شده همه دنیای من







چگونه می توان به تاول های پا گفت

که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟







عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم

پس خاکش می کنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند

نه دردی دارم نه قلبی امان از این عادت ها








چشم در چشمانم گفتی

من هر شب در خواب می بینمت

خواستم بگویم

نمی شود تو هم به بی خوابی من بیایی؟







گل یا پوچ؟

دستت را باز نکن

حسم را تباه مکن

بگذار فقط تصور کنم

که در دستانت برایم کمی عشق پنهان است







کلافه شدن یعنی

دلتنگ کسی باشی که

نیست و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست







دلم برایت تنگ شده است

چه از طول چه از عرض و چه از ارتفاع

می دانم تقصیر تو نیست

قطعا تقصیر اشکال هندسی ست







یه بلیط مسافرتی به مقصد دل مهربونت برام می گیری؟

آخه دلم برات تنگ شده







خود را به که بسپارم

وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل

دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی

از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق

آلوده به صد رنگ است







دلتنـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـگـم

مانند نقطه چین هایی که هیچ وقت به هم نمی رسند







بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که

در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید







کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم عجیب است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 3,349